اختصاص ۵ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح زراعت چوب در شادگان

فرماندار شادگان از اختصاص ۵ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح زراعت چوب در این شهرستان خبر داد.

صالح زاده فرماندار شادگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت درختکاری و تاکید استاندار خوزستان برای اجرای طرح زراعت چوب استان ، گفت: تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان  نسبت به اجرای موفق طرح زراعت چوب در شهرستان  همکاری و مساعدت نمایند.

او  با بیان اینکه  اجرای طرح زراعت چوب و توسعه فضای سبز اشتغالزایی را بدنبال خواهد داشت، گفت: با استقرار و اجرای طرح زراعت چوب در شهرستان شادگان زمینه اشتغال و معیشت مردم تحول خوبی صورت می گیرد.

صالح زاده می گوید: ۵ هزار هکتار زمین برای اجرای  طرح زراعت چوب در شهرستان  و با هماهنگی منابع طبیعی و دستگاههای  متولی  در نظر گرفته شده است.

فرماندار شادگان از  ایجاد کمربند سبز  در جاده روبروی شرکت کشت و صنعت  نیشکر فارابی  خبر داد و گفت: با توجه به آمادگی شرکت  توسعه نیشکر و هماهنگی با ادارات راهداری و حمل نقل جاده ای و منابع طبیعی کمربند سبز روبروی شرکت فارابی  بطول  ۱۰ کیلومتر ایجاد  می شود.

به گفته این مقام مسئول اطلاع رسانی عمومی توسط منابع طبیعی برای متقاضیان اجرای طرح زراعت چوب ، ورود شرکت های تعاونی شهرستان برای سرمایه گذاری  در طرح زراعت چوب، بررسی نیازمندی کاشت  نهال شهرستان برای طرح نهضت سبز ، تامین نهال مورد نیاز برای منابع طبیعی و شهرداری ها و... از مهمترین مصوبات  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.